Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Η ΖΕΤΑ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ ΣΤΟ INSTYLE







Η πανεμορφη Ζετα Μακρυπουλια εδωσε συνεντευξη στο περιοδικο Instyle και μιλησε για τη σχεση της με τη γυμναστικη, την περιποιηση και τη μαγειρικη :

Γυμναστικη
"Κατα καιρους εχω δοκιμασει διαφορα, απο τενις και γιογκα μεχρι πιλατες, που εκανα πρωτη φορα περυσι και μου αρεσε παρα πολυ γιατι ημουν ξαπλωμενη και παραλληλα γυμναζομουν! Οταν ξεκινησω παλι να γυμναζομαι, θα προσανατολιστω σε κατι τετοιο. Γενικα, προτιμω τη γυμναστικη που εχει να κανει με το βαρος του κορμιου μου και οχι το να χτυπιεμαι με βαρη. Δυστυχως, παρολο που γυμναζομαι απο πολυ μικρη, ποτε δεν καταφερα να μου γινει τροπος ζωης".

Περιποιηση
"Εχω βρει μια πολυ καλη αισθητικο, τη Θεανω Μπελλα, που με εχει βαλει σε μια διαδικασια να κανω τα απαραιτητα. Καλο καθαρισμο με γαλακτωμα πρωι-βραδυ, καθως και να βαζω καποιες κρεμες - για καποιο λογο δεν βαζω ποτε κρεμα ματιων, μαλλον θα το πληρωσω αυτο καποτε! Οταν ταξιδευω, μου αρεσει να μενω σε ξενοδοχεια που εχουν spa και να κανω μασαζ. Στην Ταιλανδη που πηγαμε με τη Raxevsky δοκιμασα και το four hands massage, που το συνιστω ανεπιφυλακτα".

Μαγειρικη
"Το δυνατο μου γλυκο ειναι το cheesecake, γιατι ειναι και το πιο αγαπημενο μου. Το φαγητο που θεωρω σπεσιαλιτε μου ειναι τα γεμιστα με κιμα και μια πατατοσαλατα με αβγο και μια νοστιμη σος με λιγη μαγιονεζα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου