Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

TV PEOPLE QUOTES



Με τον Λευτέρη Παπαπέτρου ήταν όνειρο μου να συνεργαστώ, γιατί ό,τι σίριαλ έχει κάνει έχει ενδιαφέρον. Με πήρε τηλέφωνο, βγήκαμε για να μιλήσουμε και του είπα αμέσως «ναι».
Ζέτα Μακρυπούλια, People

Δεν έχω ακόμα απαντήσει στο Epsilon.
Ζέτα Μακρυπούλια, People

Αν μου γίνει μια πρόταση που νιώθω πως δεν μου ταιριάζει ενστικτωδώς, δεν θα μπω στη διαδικασία να προχωρήσω τις συζητήσεις».
Ζέτα Μακρυπούλια, People

Παίζω σε θέατρο από τα 9 μου, ενώ παρακολουθούσα παραστάσεις από πολύ μικρότερος. Έπειτα από τόσα χρόνια δουλειάς, έχω παρατηρήσει πως δε μου αρέσει μόνο να παίζω, μου αρέσει και η σκηνοθεσία και όλα όσα συμβαίνουν για να δημιουργηθεί μια παράσταση. Κάπως έτσι έφτασα να αναλάβω την καλλιτεχνική διεύθυνση.
Θανάσης Τσαλταμπάσης, People

Μου αρέσει η οικογένεια, ο γάμος, ακόμη και το μυστήριο, όπου θα βρεθούμε με τους συγγενείς. Είμαι της παράδοσης.
Θανάσης Τσαλταμπάσης, People

Αγάπησα πολύ τους ανθρώπους του Star. Με προσέγγισαν πολύ ανθρώπινα. Το γεγονός ότι μιλάμε την ίδια γλώσσα έπαιξε μεγάλο ρόλο.
Δημήτρης Σκαρμούτσος, TV ΖΑΠΙΝΓΚ

Δε θα είναι (το Spata live) κάτι διαφορετικό από τις άλλες εκπομπές. Τα ίδια θα είναι. Δε θα κάνουμε επανάσταση στην απογευματινή ζώνη. Αυτά που συζητούν όλοι στις παρέες. Αυτά θα λέμε κι εμείς στη δική μας παρέα, ιδωμένα από το δικό μας πρίσμα. Νιώθω άνετα γιατί δουλεύω με τους κολλητούς μου.
Δημήτρης Ουγγαρέζος, Big Fish

Δεν έφυγα απλά με το κεφάλι ψηλά. Σχεδόν χτύπησα και την ψευδοροφή φεύγοντας. Ήταν επώδυνο διαζύγιο. Με άνδρωσε αυτό το κανάλι. Του χρωστάω πολλά. Δέθηκα με τους ανθρώπους του. Το δικαίωσα όμως.
Δημήτρης Ουγγαρέζος, Big Fish

1 σχόλιο:

  1. Did you hear there is a 12 word sentence you can speak to your crush... that will induce deep feelings of love and instinctual attractiveness for you deep within his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, idolize and look after you with all his heart...

    =====> 12 Words Who Fuel A Man's Love Instinct

    This impulse is so built-in to a man's brain that it will make him try better than ever before to to be the best lover he can be.

    Matter-of-fact, triggering this influential impulse is so binding to having the best ever relationship with your man that once you send your man a "Secret Signal"...

    ...You will immediately notice him open his heart and soul for you in such a way he's never expressed before and he will perceive you as the only woman in the galaxy who has ever truly fascinated him.

    ΑπάντησηΔιαγραφή